Eric Bekkers van IRX Communicatie uit Oisterwijk kreeg van het Franse brommobielmerk Aixam de opdracht een commercial te maken. Meteen dacht Eric aan Jan. Die kon niet wachten om de hoofdrol te spelen. En op de eerste mooie dag van zomer 2017 vonden de opnamen plaats. De commercial werd op de lokale televisie uitgezonden en in een online campagne ingezet. Met succes. Aixam is zelfs zo blij met de commercial dat die van 8 februari tot en met 21 februari 2018, tijdens de Olympische Spelen, op NPO werd uitgezonden.

Jan zou meer dan trots zijn geweest.

Eric Bekkers van IRX Communicatie uit Oisterwijk kreeg van het Franse brommobielmerk Aixam de opdracht een commercial te maken. Meteen dacht Eric aan Jan. Die kon niet wachten om de hoofdrol te spelen. En op de eerste mooie dag van zomer 2017 vonden de opnamen plaats. De commercial werd op de lokale televisie uitgezonden en in een online campagne ingezet. Met succes. Aixam is zelfs zo blij met de commercial dat die van 8 februari tot en met 21 februari, tijdens de Olympische Spelen, op NPO werd uitgezonden.

Jan zou meer dan trots zijn geweest.